مهدی دستجردی کاظمی
آخرین بهروزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری زبانشناسی و گفتاردرمانی
رتبه علمی: دانشیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی |
|
فعالیتها
-
اثر بخشی برنامه بن کد بر نشانه های اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی در کودکان
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی آموزش مبتنی بر نمایش خلاق بھ منظور بھبود مشکلات ارتباطی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست
-استاد راهنما
-
تحول زبان استعاری در دانش آموزان کم توان ذهنی
-استاد راهنما
-
تدوین برنامه زبان آموزی برای والدین کودکان استثنایی
-استاد راهنما
-
اثر بخشی اموزش الفبای تجسمی بر بهبود املی دانش اموان دختر کم اموز پایه اول
-استاد راهنما
-
کارکردهای اجرایی در دانش اموزان با اسیب شناسی کاشت حلزون شده
-استاد راهنما
-
تاثیر نقاشی درمانی با رویکرد مبادله تصویر پکس برمهارت های ارتباطی زبانی کودکان با اختلال اتیسم
-استاد راهنما
-
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر توجه بر سرعت پردازش اطلاعات و باز داری پاسخ در کودکان دچار اختلال کم توجهی - بیش فعالی
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر انگیزش خواندن و توانایی درک مطلب در بین دانش آموزان
-استاد راهنما
-
کاربرد و مقایسه مدل چند بعدی راش و تحلیل شبکه در ساخت ، رواسازی و هنجاریابی آزمون آمادگی تحصیلی و تدوین مدل تبیینی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه آموزشی مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و ارزیابی اثربخشی آم بر مهارتهای حس عدد و حل مساله در دانش آموزان با تشخیص اختلال یادگیری ویژه با نشخص کننده ریاضی
-استاد مشاور
-
بررسی اثربخشی آموزش روش انضباط مثبت بھ مادران و تاثیر آن بر اھمال کاری تحصیلی دانش آموزان دختر
-استاد مشاور
-
تاثیر برنامه توانبخشی توجه حافظه ارام بر درک خواندن کودکان دیراموز
-استاد مشاور
-
اثر بخشی یادیارها بر حافظه کاری و درک مطلب خواندن در دانش آموزان با مشکل یادگیری
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه بازی درمانی آدلری و ارزیابی اثربخشی آن بر علاقه اجتماعی و نشانه های روانشناختی کودکان مبتلا به سرطان
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی رایانه یار اختلال پردازش شنیداری مرکزی برای دانش آموزان با اختلال خواندن و ارزیابی اثربخشی آن بر آگاهی واج شناختی، حافظه کاری ، شنیداری ، ادراک شنیداری و املا
-استاد مشاور
-
طراحی بازی های آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن و بررسی اثربخشی آن بر ارتقای سطح کفایت اجتماعی و عزت نفس کودکان با کم توانی ذهنی خفیف
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی حرکتی و ارزیابی اثربخشی آن بر تعدیل حس عمقی و سوبرتری کودکان اوتیسم
-استاد مشاور
-
تاثیر تمرینات نظریه ذهن بر بازشناسی هیجان و کارکردهای اجتماعی کودکان با اختلال اتیسم
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی شناختی و بررسی اثر بخشی ان بر نیمرخ حافظه فعال دانش اموزان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی برنامه توانمند سازی شناختی با رویکرد بدنمندی و اثربخشی آن بر بهبود مهارتهای پیشا ریاضی و حافظه فعال دیداری- فضایی در کودکان پبش دبستانی
-استاد مشاور
-
تدوین واعتباریابی بسته توانبخشی شناختی یافتن سریع کلمه و اثربخشی آن برحساسیت شنیداری، حافظه شنیداری و آگاهی واجی کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص با مشخصه خواندن
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه توانبخشی شناختی( یافتن سریع کلمه) و اثربخشی آن بر رشد و پردازش شنیداری کودکان با اختلال های عصب- تحولی ( مطالعه موردی: در کودکان نارشاخوان و کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی برنامه فرزند پروری مثبت به شیوه بر خط بر مشکلات رفتاری و کارکردهای اجرایی سرد و گرم در کودکان با اختلال نارسایی توجه – بیش فعالی
-استاد مشاور
-
تاثیر برنامه مدیریت ناکامی بر تنظیم هیجان و خود تنظیمی کودکان کاشت حلزون شده
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه آموزش مولفه های سرمایه روانشناختی و اثربخشی آن بر راهبردهای مقابله ، تنظیم هیجان وتعامل والد- کودک در مادران دارای کودک با نقص توانایی هوشی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه تلفیقی مداخله ای بازی های زبانی و ادراکی -دیداری و اثربخشی آن بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش آموز دیرآموز
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه هوش کلامی و کارکردهای اجرایی با درک خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تبریز
-استاد مشاور
-
بررسی اثر بخشی برنامه راهبردهای خود نظم دهی بر درک خوان داری و روان خوانی در دانش آموزان دچار اختلال خواندن
-استاد مشاور
-
واکاوی استعاره مفهومی معنویت در قرآن کریم به منظور استخراج دلالت ها برای تربیت معنوی بر اساس آن
-استاد مشاور
-
اثربخشی برنامه بازتوانی حرکتی ریباند بر مهارت های ادراکی دیداری و اصلاح دست خط دانش آموزان با اختلال یادگیری نوشتن
-استاد مشاور
-
تأثیر یادگیری تلفیقی با کمک داده کاوی آموزشی بر مهارت نگارش دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
تاثیر داستان خوانی مشارکتی مبتنی بر اگاهی واج شناختی بر روان خوانی و درک خوانی و درک مطلب دانش اموزان نارساخوان
-استاد مشاور
-
اثر بخشی تکالیف مبتنی بر پردازش شنیداری برحافظه کاری کودکان با اختلال کاستی توجه بیش فعالی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی درک خوانداری برای دانش آموزان پایه های دوم تا ششم دبستان
-استاد مشاور
-
مقایسه اثربخشی داستان سرایی دیجیتال با کتاب داستان بر درک خوانداری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
تدوین برنامه درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد و اثربخشی آن بر روانی گفتار و اضطراب اجتماعی افراد نوجوان ۱۳ تا ۱۷ ساله دارای لکنت
-استاد مشاور
-
ارائه چارچوبی کل نگر برای کاربرد ادبیات کودک در برنامه درسی فارسی دوره دبستان
-استاد مشاور
-
تجربه زیسته معلمان مدارس چندپایه استان فارس در آموزش درس ریاضی
-استاد داور
-
اثربخشی توان بخشی شنیداری کلامی بر بهبود ادراک شنیداری و مهارت های زبانی کودکان کم توان ذهنی
-استاد داور
-
بررسی و مقایسه شایستگی های دانش آموختگان رشت? علوم تربیتی با الزامات شغل آموزگاری
-استاد داور
-
اثر بخشی برنامه اموزشی پذیرش و تعهد بر رفتارهای غیر متحرک خاص و علایم افسردگی در نوجوانان با اختلال سلامتی (چاقی )
-استاد داور
-
بررسی تفکر مراقبتی در کتاب درسی تفکر و پژوهش پایه ششم دبستان
-استاد داور
-
شناسایی و ارزیابی زمینه های رعایت مصالح عالیه کودکان در مدارس ابتدایی شهر تهران
-استاد داور